stronger

Lite ledsen idag. Har sett fram emot resan till Lund och till favorittjejerna länge, och nu är den ena inte där när vi kommer och den andra har en viktig tenta två dagar in i vår resa. Jag verkar oförmögen att fixa kvalitetstid med de bästa vännerna jag har, och då känner man sig ganska misslyckad. Hoppas på att det blir lika bra som jag sett det i mitt huvud i alla fall, även om förutsättningarna inte är dom bästa.

Hade nån form av hemmafest här igår, på Chris initiativ. Jag hade kul. Men om det var något som ändrades igår, så var det bara att min uppfattning om Värmdö cementerades ännu mer. Jag är klar här. På alla sätt. Jag har haft alla diskussioner, jag har varit på alla fester, jag har bråkats och kyssts tillräckligt här ute. Mitt liv är på en annan plats nu och det bästa med den här hemresan är att jag insett det till fullo.

Bilder från igår kan ni ju få i alla fall, se och njut:















Feedback
Postat av: robbah

fina bilder. iaf!

2010-01-17 @ 20:42:00
URL: http://www.RecordCircus.com
Postat av: Viktor

Vars är min bildbyline?!

2010-01-19 @ 11:29:58
URL: http://www.vinnare.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0