shake me

Åh, nu trivs man. Åh, vad man trivs. Sitter på ett Veolia-tåg hem från Lund. Gratis internet och eluttag. Då kan man skratta såhär upp i Viktors ansikte som betalar för sitt internet på X2000:

HAHA.

Fett värt. Veolia är bäst. Resan tar fem och en halv timme, men det skiter ju jag i när jag har nät. När jag kommer hem ska jag ut till Värmdö för att dumpa grejerna, sen få tag i Jenna. Ikväll blir det förkrök hos henne, sen utgång med Emil och min underbara tjejkompis Theresa. Hon var min bästa tjej på Berghs, lärarna förde ihop oss från första början. Dom måste förstått hur perfekt vi passade varandra. Hon är som en engelsktalande version av Jenna typ. Ursprungligen är hon från Tyskland, men hon förstår svenska fullt ut, det är bara att hon föredrar att prata engelska.

Snygg är hon också.

Kommer bli riktigt bra ikväll. Känner det på mig.

Ni ska få lite bilder också förresten, vänta två sekunder.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0