sex therapy

Gick upp vid halv två idag igen. Alltså, nu orkar jag inte längre. Haha, det är helt absurt, jag har alltid varit en morgonmänniska. Uppe vid nio senast. Här hemma i Sverige är det som att all energi gått ur mig.

Jag börjar dagen med ofattbart sexiga Robin Thicke. Jag och Farid har svurit på att bli bättre på att hålla koll på alla konserter i SF. I höstas missade vi Mos Def, The Roots och herren nedanför. Inte för att vi hade råd att gå, men för att se dom skulle jag leva på nudlar i fyra månader.



Robin har dessutom en sjukt snygg fru som är med i den första videon jag såg från honom, Lost Without You. Hon heter Paula Patton och är skådespelerska. Spelar lärarinna i tunga dramat Precious som fått mer än mycket publicitet sen den släpptes.

Jävligt fula ungar mellan dom två.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0