on a happier note

Om bara nån timme ska jag prata med Elin. Jippie! Det var länge sen. Ska bli mysigt.

För att fördriva tiden tittar jag runt på olika modesajter. Försöker bygga en önskelista, haha. 2009 satte verkligen den lekfulla tonen för kommande modeår, allt tack vare Lady Gaga. Jag tror det är en indirekt effekt av finanskrisen; när tiderna känns svåra letar folk efter glädjeämnen, modevärlden har tagit fasta på det här och lanserat en del del outlets och i magasin har det reflekterats i och med "roligare" editorials. Man har förstått att mode inte är så jävla viktigt trots allt. Det handlar inte om trender, det handlar om att ha kul och helst ha roligt med små summor pengar.

Topshop har kommit ut med fina vårnyheter redan, mycket som tilltalar mig. Mesh och perforerat kommer jag fortsätta tjata om. Inte bara är det snyggt, det är praktiskt när det är varmt också. De här skorna nedan ser lovande ut.

Utöver det kommer jag leta efter haremsbyxor i silke, materialet gör allt när det gäller det plagget. Jag har ju gett upp jeans totalt, lever i jeansleggings och shorts. Bekvämlighet är allt för mig. Haremsbyxor är svårt att bära upp, delvis för att man måste ha högklackat för att det ska bli snyggt, men jävlar vad grymt det är done right. Ett annat måste för 2010 är snygga underkläder, gärna i silke här med. Har inga bedövande vackra underkläder. Det sista måstet är hudfärgade platåpumps, som passar till ALLT, men hittade inga fina när jag letade just nu.










Feedback
Postat av: Anonym

VAR hittade du den otroligt snygga BH:n?

Haremsbyxor är skitfula, inte sett nån som varit snygg i dem, varken tjocka eller smala människor

2010-01-15 @ 07:50:12
Postat av: Cim

Hahaha, jag förstår att du tycker så. BH:n är från Topshop!

2010-01-15 @ 13:33:16

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0