more pics

Har inget bättre för mig, så kan lika gärna lägga upp lite fler bilder. Det här vaknade jag upp till imorse:





Den här bilden tog jag i New York:



Två söta tanter som gick hur långsamt som helst. Så fort jag såg dom tänkte jag på mig och Jenna. Sådär kan vi gå omkring, kutryggade och hand i hand, när vi blir gamla.

Och den här bilden är också från New York, framför lägenhetshuset vi bodde i:



Mer kläder än sådär var i princip omöjligt att ha på sig, ändå frös jag. Nej hörni, kanske ska jag gå ut och fota lite. Nu blir det snart mörkt här verkar det som. Vill ha tag på Jenna i och för sig, borde gå ner och fylla på simkortet jag fick av henne.

Puss.

Feedback
Postat av: robbah

stäng jackan för i helvete din jävla modebloggerska

2010-01-13 @ 16:08:42
URL: http://www.RecordCircus.com
Postat av: Cim

HAHAHA



på lördag blir det charader COME PREPARED

2010-01-13 @ 21:08:26
Postat av: robbah

:) alltid redo!

2010-01-16 @ 14:21:14
URL: http://www.RecordCircus.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0