mariah

Det finns ingen som kan säga att Mariah Carey är något annat än en fantastisk sångerska. Min absoluta favoritlåt med henne är gammal och slog inte lika stort kommersiellt som hennes låtar brukade göra. Texten och stilen på låten får mig att misstänka att det är en cover, den låter äldre. Men jag vet inte, orkar verkligen inte söka upp det nu.

If it's over heter den i alla fall, här gör hon den live at the Grammys in 1992. Det är häftigt att se, hon är så ung, så smal, och hon ser väldigt glad ut. Hon bara sjunger liksom, hennes scenpersona har ju minst sagt ändrats mycket sen dess. Kören är HELT JÄVLA OTROLIG. Jag faller alltid för gospeldängorna, och den här är grym.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0