love

Jag är trött som en död. Konstigt, gick och la mig sex i morse. Jadå. Emil och Jenna, igen. Jag och grisen fick en spontanplan, köpte en dunk vin och åt McDonalds för att fira min avresa. Sen kom Emil, då satt vi här uppe i sängen tillsammans med mamma, blev fulla och spelade plump. Vid tre-tiden gick vi ut och ramlade i snön, vid sex gick Jenna och Emil.

Död. Har inte ens hunnit reflektera över att jag åker nu. Imorrn vid 13:20 lokal tid landar jag i SF. Började nästan gråta av lycka i duschen när jag insåg det.

Har packat, men har en del smågrejer att reda ut. Sen blir det sänggång för mig innan 22 i alla fall. Ska åka härifrån vid fyra inatt.

Jag ska hem till den här:





Världens i särklass vackraste karl. Jag älskar dig. Vi ses imorrn.


Feedback
Postat av: pojken

han skulle se ännu bättre ut i skägg!



Kyss, imorgon imorgon imorgon! Älskar dig, ljuvligt mycket.

2010-01-27 @ 21:40:54
URL: http://littlebeard.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0