last days of winter

Hej kompis.

Det blåser fortfarande. Fruktansvärt mycket. Det blir inget Brooklyn, det tar vi nästa gång. Förstår ni - det är för kallt för att vara ute. Vi låg och snusade i sängen till tio, sen duschade vi, åt frukost och nu ska vi snart och se två biofilmer. Först It's Complicated med Meryl Streep, Steve Martin och Alec Baldwin. Och sen Up nånting, med George Clooney. Har en timme på oss emellan som vi förmodligen käkar lunch på.

Jonna skrev nyss till mig på Facebook och berättade att hon är i Stockholm till den 9:e. Det är ju fantastiskt. Har jag nån att frysa med. Jag säger det, vi är inte nådigt glada över att jycken stannade i San Francisco. Det är SÅ kallt ute. Som i graven. Det gör ont i kinderna och läpparna och mina linser torkar och trillar ut. Att slippa fyra dagliga promenader med Lucas har varit skönt.

 

En till bild på skinnjackan, och nej, jag går inte ut såhär, för då finns det ingen Cim längre

Baby baby baby

Iskallt, men fint med nitar på jackan

 

Nu ska vi snart iväg på bion. Puss på er

 


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0