jetlag

Hej gänget.

Ligger och gör mest ingenting. Alla jobbar, jag är själv. Kollar runt på olika sidor, hur söta var inte dom här? Viktig grej med Topshop förresten, i de flesta andra butiker är jag en 6:a, men kollar man på deras size conversion är det som en 2:a i USA. Åt helvete för litet för mig. Vet inte om det är en brittisk grej? Tänk på det när ni beställer i alla fall, är ni en 6:a i vanliga fall är ni som jag förmodligen en 8:a i Topshops storlekar. Det är som en 4:a i USA, vilket är en 36:a i Sverige.

Eh, och just det, det gäller ju bara om man handlar på brittiska sidan. Insåg precis att dom har en amerikansk sida också. Haha. Skitsamma.

Hoppas på promenad med Jonna, ringde hem, men hon var ute och letade kurslitteratur. Ska nog prova att ringa snart igen. Ska också finurla lite på min önskelista till födelsedag, haha, för första gången på typ fyra år önskar jag mig faktiskt grejer.

Fattar inte nånting av min jetlag, gick upp halv ett idag igen. Sovit i tolv timmar, trots att jag sov fyra timmar mitt på dan igår. Mycket underligt.

Ikväll ska jag ut med ett gäng från Berghs som sagt, väntar på info vart jag ska åka när. Har ju ingen mobil, så ska bli intressant att se om vi lyckas ses till slut. Imorrn har pappa nån överraskning till mig, det inkluderar gratis käk, så kan omöjligt bli annat än bra.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0