i love you

(fler bilder kommer Viktor snart!)

Nyårslöften 09/10:

- Uppskatta Farid mer. Jag älskar honom och stöttar honom, det vet han. Men i varje enskild sekund kan jag vara där ännu mer för honom. Relationer för mig handlar ibland om äggskal. Gå försiktigt, säg inte alltid det som bränner på tungan, att veta när man ska hålla käft kan vara limmet som håller förhållanden samman. Jag älskar Farid och om något händer mig är det allt jag vill att han ska känna från vår tid tillsammans - kärlek. Inget annat spelar roll. Han är snygg, smart, sexig, rolig, han är allt en tjej kan begära. Det vet jag, och jag vill visa att jag vet det.

- Resa utomlands. Sommaren 2010 vill jag åka nånstans, oavsett om det är med tåg eller bil, jag bryr mig inte. Jag vill se fler platser. Inget står i vägen eftersom vilja är allt.

- Satsa ännu mer på skolan och bry mig ännu mindre om vad folk tycker. Det känns som jag äntligen börjar greppa vad livet handlar om. Jag vill inte tappa det.

Sen vet jag inte. Det räcker för nu. Är så överlycklig att Lund väntar med Viktor, Jonna och Elin. Skulle inte begära någonting mer än det, och om vi bara dricker te och pratar i tre dagar är det fulländat för mig. Så glad över att familjen och Jenna är hemma när jag kommer, och att jag sen får åka tillbaka till SF, till en pojkvän och hund och en fin vår. Förlåt min lycka, jag är kär.

Jag förstår inte. Jag har aldrig varit såhär kär, och det har gått över ett år. Jag förstår inte.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0