hope for nothing

Okej. Det här kanske bara är jag. Igår sändes Hope for Haiti på SVT vid 21. Vi planerade in att titta på den, men det blev aldrig så. Istället sitter jag och tittar på youtube nu.

Och herregud vilken smörja.

Allvarligt talat. Ett helt obegripligt framträdande från Rihanna, Jay-Z, Bono och the Edge, värdelös låt dom kokat ihop på en kvart tillsammans med ett taffligt framträdande dom knappt hunnit repetera. Fullkomligt obegripligt. Sen kör Justin en cover på Hallelujah med nån skäggig nisse. Fina stämmor, visst, men herregud så jävla klyschigt. Jag blir ärligt talat förbannad.

Och så Madonna med "Like a prayer". Och Rihanna med "Redemption song". Om man inte har något annat att sjunga än det självklara, då ska man fan hålla käft.

Be-sviken. Sämst. Helt efterblivet. Hoppas dom fick in mycket pengar i alla fall. Om ni vill se skiten, gå in på youtube. Jag har ingen lust att besudla min blogg.

Puss.

Feedback
Postat av: pojken

haha jag veeeet. såg justins version på youtube och det var fan bland det mest förväntade och oinspirerande jag hört på länge.



noll känsla och smörighet till max ...

2010-01-24 @ 18:35:01
URL: http://littlebeard.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0