good night

Klockan är tjugo i sex på morgonen. Jag och Jenna har pratat i tio timmar. Haha. Tio timmar. Så gör man bara med en bästa vän. Vet inte ens vad vi pratat om. Åt en jättegod sallad vid sjutiden, då jag och Chris kom hit, sen somnade Chris och vi gick ut med hunden. Höll på att slå ihjäl oss, jagade kaniner, skrattade. Sen dess har vi druckit åtta koppar te, ätit mackor, bläddrat i hundra tidningar och planerat Jennas liv. Nu vill jag sova. Tänkte bara säga hej.

Och älskling, jag saknar dig och du är underbar. Vi ska inte prata om CSN, för dom bara skrattade när jag ringde. Handlingstiden är på tre veckor. Det betyder att jag förmodligen får pengarna dagen innan dom ska in till skolan.

It's always living on the edge with me.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0