giiaa love

Hej barn.

2010. Vi får se vad det gör med oss.

Jag har preis bokat resa hem från Lund, Viktor är ansvarig för resan ner till Lund. Tjejer, vi kommer ner torsdag eftermiddag, Viktor åker hem lördag, jag åker hem söndag morgon. Fint va? Haha, hoppas det, för det finns ingen ombokning.

Gårkvällen spenderade vi i Soho på rockbaren, packat med folk, öl i plastmuggar, ett slagsmål vid tolvslaget, cigarr, Brooklyn Lager och Jay-Z i en stretched white hummer-limo. Är trött idag. Men snart kommer jag hem! Det har snöat här, så Farid är glad att han fick se lite vitt.

Empire State har vi inte varit uppe i, kön var två och en halv timme lång när vi försökte. Kändes lite väl, så vi stack till Ground Zero och Century 21 istället. Herregud, säger jag bara. Om man ska på bröllop eller liknande, är det stället perfekt. Alla designermärken ni kan tänka er, sänkta med 80 % eller mer. Efter tre timmars intensivt sökande snubblade jag över mina absoluta drömskor. Jag har postat dom tidigare, där jag hittade dom online kostade dom 160 dollar, nedsatta från 350. Nu hittade jag dom på Century 21 för 90 dollar. Jag dog. Rätt färg, rätt storlek. Jag har aldrig varit så materiellt tillfredsställd.

Det händer för mycket, orkar inte skriva om allt. Idag ligger vi hemma och kollar på The Usual Suspects, fantastisk film. Annars äter vi och dricker champagne.

Ses hemma snart.

Puss.


Feedback
Postat av: Marcusenya

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-02-10 @ 08:23:57
URL: http://marcusenya.blog24h.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0