bowling

Hej.

Jobbig morgon. Hade kunnat jobba sju timmar på Systemet om jag ville, men tackade nej. Orkade inte idag. Men kommer förmodligen jobba lite medan jag är hemma. Gick upp halv sex i morse när syrran och mamma skulle till jobbet. Är lite jetlaggad trots allt.

Det var oerhört vackert, så tidigt, gick ut och tog massa kort. Lägger upp dom sen.

Det är väl lättare att uppskatta snön nu när man bara har den i tre veckor. Men så skickade Farid till mig och sa att han blivit medbjuden till Lake Tahoe av Alex och Marty, dom ska dit i helgen. Stugan är hundvänlig, så Lucas hänger på också. Önskar något oerhört att jag kunnat vara med. Det är tur att vi har springbreak i mars så vi kan köra vår roadtrip tillsammans.

Här lite bilder från igår:






Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0