birthday sex

Snart fyller jag år. En av mina lärare från Berghs skrev till mig på Facebook och sa att livet börjar vid 25, haha. Det behövdes, kan jag säga. Eftersom jag är så speciell får jag en hel födelsedagsvecka. Farid är väl insatt i detta. Han blir förövrigt den första pojkvännen som firat två födelsedagar med mig, det känns ganska mysigt. Vi har ju inte så mycket pengar och sånt där, men jag skulle vilja att vi åt middag ute nånstans och sen mötte upp våra amerikanska vänner. Kanske. Jag vet inte, det där löser han säkert.

MEN. För en gångs skull önskar jag mig lite olika presenter, då blir det roligare att välja tänkte jag. Det här skulle jag inte tacka nej till:

- Presentkort på shopnastygal.com
- Presentkort på Sephora
- En svart, transparent blus någonstans ifrån (Zara är förmodligen bäst på detta)
- Externa små högtalare till datorn så vi kan störa vår asiatiska granne ännu mer när vi har fest
- Ett besök på akvariet vid hamnen
- Ett spel som ska vara äckligt roligt, "Partyalias"
- Konsertbiljetter till nåt vi skulle älska, eller nån standup-night

Kul va? Gud så roligt. Fylla år ännu en gång. Helst av allt vill jag bara vara med Farid och Lucas.
Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0