a lovestory

Alltså, jag avgudar avocado. I vår ska jag bli nyttigare (lovar man sig inte det varje gång?), mest för att jag blir så mycket piggare och gladare om jag äter bra mat. Avocado och hoummos kommer vara ett fast inslag hos oss i vår, det svär jag på. Fruktansvärt nyttigt och gott som in i helvete. Bra om man har bråttom också.

Avocado äter jag till allt, men allra godast är det på en knäckemacka med smör och salt. Hoummus är ju underbart till lamm eller bara till pitabröd. En annan nyttig grej jag älskar är rödbetor. Till ost och skinka, MUMS. Milt, salt och sött.


Feedback
Postat av: Annicka

Oj shit oj jag vet inte vem du är eller hur jag kom hit men hej halLLÅÅ vad jag måste hålla med. Avokado är bäst. Och rödbetor är nästan bättre. Skulle jag välja något att äta varje dag tills jag dog skulle jag välja de två sakerna. Puss på dem. Ha en fin dag!

2010-02-04 @ 23:25:23
URL: http://www.mysecretninja.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0