typography

Ni skulle ju få se mina 500 ord. Vet inte riktigt. Det blev ganska personligt. Plus att det är sjukt jobbigt att läsa 500 ord, när det är en punkt efter varje. Det här sitter jag och gör nu i alla fall:

Det är en ad till min typografi-klass. Vet ni inte vad typografi är, googla det. Det här fotot blev så väl mottaget i min fotoklass förra terminen att jag tänkte göra det in till en ad. Klienten är Bellows, produkten är skateboards. Funderar på om jag behöver mer copy eller inte. Kanske komiskt, eftersom jag älskar att skriva och ska bli copywriter, men i 80 procent av fallen tycker jag så lite copy som möjligt är bäst.


Feedback
Postat av: Jonna

Lägg in ord. Vi vill läsa. Alternativt maila. Puss.

2010-02-18 @ 22:39:32
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: Jenna

Jag vill också läsa 500 ord. Jag vill jag vill jag vill! U get the point :)

2010-02-19 @ 00:01:18
Postat av: Cim

Okej.

2010-02-19 @ 00:31:51

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0