horrid

Hej gänget.

De här dagarna har verkligen blandat gott och ont.

Ont

- Vårt internet kraschade.
- Lektionen jag hade idag var den värsta jag någonsin haft på skolan. Självmordsbenäget dålig.
- UPS var här med mina fina boots, tyvärr var inte jag här, så nu får jag säkert åka hundra mil för att hämta dom.
- Fedex och Copy Central bråkade nåt ofantligt med mig imorse, spenderade 15 dollar på hundbajs i princip.

Gott

- Farid tog hand om vårt ton disk i köket, det var väldigt snällt.
- Jag och Mindy spenderade hela lektionen med att snacka skit om allt och alla, det hjälpte litegrann.
- Vi håller på att planera vårt spring break, kommer hyra bil med Mindy, Yaz och Ramano, sen köra ned längs kusten. Underbart.
- Internetsnubben var här och gav oss nytt modem, nu är nätet tio gånger snabbare än förut.

Nej, fy fan. Lektionen idag var vidrig. Jag tänker inte ens gå in på det. Men när slappt arbete premieras och hårt arbete kastas åt vargarna, då blir man förbannad. Tappar sugen. Men bara för en stund. Klickade in på Ffffound när jag kom hem och så tycker jag om reklam och konst igen. Det är en evig bergochdalbana, hörni.

Puss.

(bilden nedan är vad som sågades idag. och för en gångs skull skiter jag i vad läraren säger - hon är en idiot. jag vet att det finns en bra idé här, och det är något jag skulle vara stolt över att ha i min portfolio. den är inte klar, men det här är grunden. idén är alltså för okcupid, men det är en grafisk poster, så den ska inte sälja på samma sätt som en art directed poster ska göra.

hela mitt koncept är "true love's free" och e-harmony tar betalt för medlemsskap. det här var tydligen OERHÖRT förvirrande för läraren, men som sagt - hon kan äta skit i det här fallet. slitit som ett djur med den här postern. repet och hjärtat är illustrerat av mig från scratch, pengapåsen är livetraced. förlåt för den kassa kvalitén - screenshots är inte optimalt.)



Feedback
Postat av: Jenna

Din lärare kan äta bajs och dö. Jag ääälskar den.

2010-02-18 @ 12:31:36
Postat av: Elin

Vad exakt är det som är så oerhört förvirrande? förstår inte? det är väl jävligt tydligt?

2010-02-18 @ 13:49:42
URL: http://www.wildonelin.blogspot.com
Postat av: Cim

TACK tjejer, ni är underbara. Elin, hon är knäpp. Hon ser på reklam ur ögonen av en femåring, som att alla vi visar upp vårt material för är fullkomliga idioter. Jag vill inte dumma ner det jag gör, då går jag hellre jobblös i resten av livet. Folk i flock är efterblivna, men inte individen. Och det är individen man pratar med i reklam, tycker jag.



Hursomhelst, puss!

2010-02-18 @ 18:32:33

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0