website snapshots / in progress

Stillbilder från min hemsida.

Positionen på knappar är inte riktigt bestämt än. Jag har lite svårt att bestämma mig, utgår från mig själv som besökare. Jag är extremt kräsen med hemsidor, är navigeringen jobbig så skiter jag oftast i det. Så ska försöka göra det så användarvänligt det bara går.

Ni ser också stillbilder på kampanjer för Gorilla Glue och Trojan Condoms.

Puss.



vad som kommer upp när man klickar på "id", allt animeras in, antingen är det rörligt eller så fadar det

 

 

en swf som kommer upp efter man klickat på "work" och sen på "trojan". allt ni ser är animerat här också, först kommer linjerna, sen knapparna, sen kampanjerna. jag har valt att göra 1,2,3 istället för previous-next som ännu ett steg i användarvänligheten, jag vill att man ska kunna hoppa som man vill mellan delarna av kampanjen. med previous-next blir det mer begränsat, läs: irriterande.

 

den enda printkampanjen jag kommer ha i min bok (print ger dig inga jobb), ligger under "work" och "gorilla". de "tomma" knapparna kommer bli maila mig/adda mig på facebook-knappar. det som även ska in är ett cv som man kan läsa direkt på skärmen samt ladda ner. koden till det är skitenkel, tack gud.

 

 

vad som kommer upp när man klickar på life, jag fokuserar på mitt digitala liv, dvs hemsidor jag älskar/besöker ofta/får inspiration utav. när man för musen över de här runda bilderna (som egentligen är knappar), dyker en transparent ruta upp som avslöjar lite om hemsidan. klickar man så kommer man direkt till hemsidan.


Feedback
Postat av: Anna

Otroligt snygg hemsida!

2010-12-07 @ 15:43:09

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0