negative space

Det finns inget bättre än att börja dagen med något vackert av den här kalibern. Jonas bevisar det vi alla redan vet - enklast är vackrast. Så är det bara. Jag älskar hur han låter det vita rama in fotona, hur det liksom är okej, mer än okej att bara låta det vackra flyta sådär på sidan. Jag älskar att det är textlöst. Fantastiska prints. Fantastiskt minne. Underbart. Nick och Surya hade dessutom det vackraste bröllopet jag någonsin sett, och typografin på "True Love Is A Big Deal" är typ det finaste jag någonsin sett. Helt och hållet perfekt.

Det många inte förstår med design är att det du väljer att plocka bort är minst lika viktigt som det du väljer att sätta in. Det svåra är inte att försöka med tusen olika saker. Det svåra är att redigera bort det som helt enkelt inte behövs.

(idag spenderas med att styra upp min nya blogg. tack vare blogg.se:s sjukt korkade idé att ha nån jävla bloggshops-grej som ligger längst ner i rutan konstant. det går jag inte med på. idioter.)


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0