music collective

För det första - jag älskar det. För det andra - jag älskar det. Nej men, såhär - det är exakt såna här grejer jag kommer uppdatera med på den andra bloggen. Musikkollektivet är ett gäng grabbar som gör precis vad det låter som att dom gör. Nedan en video på när dom dyker upp på Finest redaktion, helt oanmälda, och bara börjar sjunga och spela. Hur bra marknadsföring? Vem blir INTE glad av att få en gratis livespelning av ett gäng duktiga musiker en trist måndagsmorgon? Så jävla smart, jag bugar och bockar och tar av mig alla hattar som finns. Inom två timmar ligger det videos uppe på några av Sveriges största bloggar, det är tusentals och åter tusentals kronor av gratis marknadsföring. Hoppas dom tar över hela Sverige, såhär smarta människor förtjänar all framgång i världen.

Bonusen är ju naturligtvis att skivomslaget ovan definitivt är Sveriges snyggaste någonsin. Fuck Daniel Ray vad fan han heter och hans gamla mångfärgade ansikte på vit bakgrund - det här är riktig konst.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0