aubade: french art of loving

Väldigt sällan avbryter mig något så pass att jag måste blogga om det direkt. Framförallt nu när det är finals, klockan är åter igen halv två på natten och jag har minst en timme kvar med Flash.

Men det här är så bra att jag måste.

Vilken FANTASTISK ambient-idé. Otroligt billig (i princip pröjsa tjejen, gardinen och en snubbe ute på gatan med kamera) och så extremt stark när det kommer till "shit det här måste jag posta på facebook/youtube/bloggen och visa alla jag känner".

Kolla vad jag gör liksom.

Det här är reklam precis så som det ska vara. Engagerande, lockande, vackert och enkelt. Reklam som skriker hade haft en brud i underkläder utan gardinen framför. Reklam som viskar drar för ett skynke.

Ljuvligt. Fantastiskt, Frankrike.


Feedback
Postat av: Nathalie

Haha, vilken... Intressant :)

2010-12-07 @ 11:14:24
URL: http://imdrivingfastnow.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0