why not another love story

Hej älsklingar.

Chicago är underbart vackert. Jag trodde San Francisco var one of a kind, men herregud, så fint det är här. Inget hus är det andra likt, stranden var minst lika fin som Bondi, Lake Michigan sträckte ut sig åt alla håll och kanter, bara evig blå skönhet. Det är grönska överallt, träd, gräs, parker. Så skadar det ju inte att det är 30 grader varmt heller. Mindy och Yaz håller på att tvätta jycken ren nu, han hoppade ner i en fontän, den lilla grisen. Vi ska dricka Corona med lime och sätta oss i solen.

Chicago. Jag tror jag har en ny älskling. Mindy berättade nyss också att BBDO huserar här. Hörde jag framtid?

Puss.

Och älskling, vi sparar massa roligt tills imorrn. Du kommer avguda den här staden.

Bilder: Jag i Mindys rum där jag och Farid ska sova, vardagsrummet och så tjejerna som tvättar rent Lucas.






Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0