city lights

Hej hjärtan.

Ligger i sängen och försöker kämpa emot sjukdomen som svajar över mig. Ont i halsen, förkyld, nyser konstant, lock för bägge öronen. Inte optimalt då jag ska flyga igen om ett par dagar. Ska sova bort skiten nu.

Tjejerna är ute med jycken. Imorrn välkomnar vi Farid till ett strålande soligt Chicago. En stad som är vacker bortom mänsklig uppfattning. På riktigt; vi körde in downtown idag, och jag bara satt och gapade. Kunde inte yttra ett ord. Såhär ser det ut, även om dessa bilder lånt ifrån gör stan rättvisa, men ändå: vilken skillnad från betongklumparna i New York. Vartenda höghus strålar i guld och svart, med glimrande fönster överallt. Helt sanslöst alltså.

Nu ska jag sova. Och imorrn ska jag visa er godbitarna från H&M:s Capsule Collection som släpps i september. Innefattar bland annat den perfekta LBD:n.

Puss.


Feedback
Postat av: Elin

Ja jävlar vad fint det är!

2010-08-25 @ 03:02:44
URL: http://www.elinelin.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0