updates

Lägenhetssökandet går långsamt framåt, som alltid. Vi har en visning bokad på tisdag kl 15, sen har vi ett par andra prospekt vi ska ringa på i början av nästa vecka. Ikväll har vi blivit inbjudna till Bella, en svensk tjej, på födelsedagsfirande. Skitkul ska det bli att träffa alla, och att se hennes nya lägenhet.

Mitt lock för öronen sitter i. Absolut stenhårt. Jag svajar mellan frustration och ilska, typ. Har aldrig varit med om nåt liknande. Jag uppskattar att jag har typ 80 % nedsatt hörsel på höger öra. Spolningen hjälpte inte, tabletter hjälper inte, vaxdroppar hjälper inte. På måndag går jag till en öron-näsa-hals-läkare uppe vid Union Square. Kan inte börja skolan med den här skiten kvar, det går inte. Antar att nästa steg är typ penicillin eller nåt.

Nu ska vi göra oss klara för att åka. Glömma locket. Glömma depositen. Och ta en drink med goda vänner. Glad lördag allesammans.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0