two weeks / counting

Hej alla.

Det är svårt att veta vilken sorts människa man vill bli. Jag vet att jag vill förtjäna folks respekt när det kommer till reklam. Jag vill att tjejer ska titta på mig och tänka "kan hon så kan jag". Jag vill att killar ska titta på mig och tänka "helvete, jag måste jobba hårdare". Jag vill vara älskad när det kommer till relationer. En man sa nyss till en kvinna "I want you to wake up every morning, knowing that you're so, so loved". Finns det något vackrare man kan säga till en person? Jag vill att personen jag är med ska spendera varje dag med att älska mig villkorslöst. Och jag vill göra detsamma tillbaka.

Jag vill resa. Jag vill lyckas. Jag vill älska. Det är egentligen det allt handlar om. Jag tänker inte på barn just nu. Alls. Däremot tänker jag på tiden och hur den springer ifrån oss. Jag läser om 23-åriga miljonärer, och då börjar man ju svettas lite (även om pengar aldrig varit min drivkraft). Samtidigt vet jag att vi alla har vår egna väg att gå. Vissa toppar vid 18, vissa vid 30. Det finns inget recept på det perfekta livet, vi får bara fortsätta försöka att skapa vår egna lycka.

För mig, just nu, handlar det om slutet på mitt sommarjobb. Lycka. Linnros på Mose Backe den 17:e augusti. Lycka. Kusiner som kommer hit till Chris födelsedag. Lycka. Och en bokad biljett tillbaks till San Francisco. Lycka. Nu kör vi igen.

Puss.

Feedback
Postat av: Amandusmette

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-05-13 @ 08:13:08
URL: http://amandusmette.blogger20.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0