searching for gold

Hej hjärtan.

Jag är sjuk. Igen. Eller fortfarande, antar jag. Är inte mig själv när jag är sjuk. Blir deppig och tyst. Mitt högra öra gör ont, fortfarande lock i bägge. Tror att det kanske kan vara öroninflammation. Skitsamma, orkar inte ens prata om det, det löser sig. Ska gå till läkaren i början av nästa vecka.

Kommer ni ihåg det här jobbet i Lake Tahoe jag skrev om för ett par veckor sen? Farid fick det. Han åker imorrn bitti, kommer tillbaks tisdag eftermiddag. Sämsta möjliga timing med tanke på lägenhetssökandet, men han kommer ha hur roligt som helst. Det finns bra möjligheter att knyta kontakter, dessutom får han 400 dollar för besväret. Så fort han kommer tillbaka ska vi på lägenhetsvisning, tisdag eftermiddag. En dyr studio mitt i stan. Idag var Farid på en annan visning, en jättefin lägenhet med loftsäng i ett underbart område. Det finns flera intressenter, så inte säkert att vi får den. Jag är inte orolig, vi har två mäklare vi ska ringa imorrn för att åka och titta på fler potentiella ställen.

Ni får en till bild från igår, jag ser ut som bajs idag. Har legat i soffan och tittat på Will & Grace hela dagen.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0