let the past be the past

Vilken underlig dag.

Rättegång. Uppskjuten, igen. Den åtalade var inte där. Ny tid torsdag klockan 15. Var tvungen att ringa till Klaraberg och säga att jag inte kan jobba.

Magnus. Helt otippat. Mitt framför ögonen. Vi pratade. Det var inte rätt beslut. Vi kan inte ha en relation än, som vänner alltså. Inte än. Tyvärr.

Sen Oskar Linnros hos Lina. Gick rätt in i typ Värmdö-gäng som jag tror hatar mig. Mycket konstigt. Blev sen kallad bitch av en Halmstadsfjolla för att jag råkar inte gilla Stockholms utbud av nattliv på tisdagar. Än en gång cementerades min åsikt - jag hatar Stockholm (och inflyttade Halmstadsfjollor).

Och nu kom jag hem. Lagom full, lite hungrig och väldigt trött. Hade tung ögonmake idag, för att vara mig. Guldigt brunt, passar till mina blå ögon. Den får joina mig i sängen nu, orka tvätta bort. Puss godnatt, märklig dag.

Puss.


Feedback
Postat av: pojken

uhm, är det så att du bara blir snyggare varje gång jag är borta eller vad händer? ugh. vill ha.



kyss

2010-08-18 @ 08:39:46
Postat av: qlaudia

fina bilder :)

2010-08-18 @ 09:10:17
URL: http://qlaudiia.blogg.se/
Postat av: Jenna

SNYGG!! Älskar den nedersta bilden. Snygg snygg snygg. Och sexig. Älskart!

2010-08-18 @ 20:50:25

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0