you better work

Jag tränar. Det är alltid kul när man väl kommer in i det. Har hållt på i några veckor nu, kör varje dag. Jag tror inte på att muskelgrupper behöver vila, så länge du inte kör för hårt och lyssnar på kroppen så går det bra. Jag har ett extremt enkelt schema:

3x15 knäböj
3x20 kissande hunden
3x20 kissande hunden fast bak och upp i luften.. om ni fattar?
3x100 situps (jag kör vänster armbåge till höger knä och sen höger armbåge till vänster knä, snabb speed)

Haha. Hoppas ni fattar. Skitenkelt är det i alla fall. Tar inte mer än en halvtimme. Jag har så hög förbränning att jag helt lagt ner att springa, trots att jag älskar löpbandet. Det går helt enkelt inte, jag rasar i vikt. Så nu kör jag bara mag-rumpa-lår, det tonar bara och det är det jag vill ha ut. Svettig som en gris är jag ändå. 3x100 situps är tungt, men magen har alltid varit min starkaste del. Det kan gå ett år utan magövningar, ändå klarar jag av det direkt om jag börjar igen. Röven är MYCKET värre, 6x20 kissande hunden klarar jag nästan inte av. Men det går med vilja.

Men skitsamma. Gud vad ointressant. Nu ska jag dansa lite. Kolla mina muskliga armar. Det är nästan så man blir rädd, visst? Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0