type photography

Har i läxa tills imorrn att göra en poster med alla bokstäver i alfabetet. Trixet är att hitta alla själv ute på gatorna, fota, redigera och sen vara kreativ med designen av postern. Jättekul, men det skiter jag i just nu. Det enda jag vill göra är att klä av mig, krypa upp bredvid Farid och sova. Har drömt så jävla konstiga drömmar på senaste förresten.

I förrgår drömde jag att jag hade en liten bebis som hette Emil. Han var jättesöt, men skrek ganska mycket. Jag tappade bort honom. (Sen födde Liza sin dotter den morgonen, tur att det var hon och inte jag med tanke på mina skills i drömmen.) Sen inatt drömde jag att jag satt på en buss med Farid när Jenna och Magnus kom på, dom hade haft sex och jag var så jävla arg. Jenna var rädd för mig och vågade inte hälsa, haha.

Så, det var det. Analysera, tack.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0