the horse and the vinegar

Ja ni, gänget. Jag är trött. Försöker komma på en bra idé till Kleenex. Har massa roliga, men ingen som är sådär "men jaaaaaaa så jävla klockrent". Och jag försöker att inte nöja mig med mindre.

Haha, så kul förövrigt. Läste om stövlarna på nåt forum, flera tjejer hade sagt att dom var för stora i låren och att man definitivt inte skulle köpa skorna om man hade smala ben. FAN, tänkte jag, kollade upp hur brett stövelskaftet var och mätte mitt lår därefter. Eh. Frågan är nu inte om dom är för stora, frågan är om dom överhuvudtaget kommer gå att dra upp över mina gigantiska elefantlår. Så jävla kul, vad var det för kycklingbenstjejer som skrivit där liksom?

Jag antar att min gamla arbetskamrat kallade mig "Hästen" av en anledning. Han brukade ta på mina lår och bara skratta av förtjusning. "Åh, du har så thick thighs Cim!". Han är iranier. Så det var en komplimang. Han gillade thick thighs. Haha, fan vad kul vi brukade ha. Smyga ut och röka konstant. Snacka skit om tjockisar. Sälja skiten ur varenda snubbe på stället. Tävlade konstant. Höll ihop villkorslöst. En av de roligaste grejerna jag varit med om är när vi satt på ett lunchställe, jag, han och vår chef.

Vi brukade alltid utmana varandra i massa sjuka lekar. Den här gången sa jag till honom att han fick ett paket cigg om han snortade upp vinägern han hade på sin tallrik genom näsan. Han hade ätit sallad eller nåt, och han dränkte alltid salladen i vinäger. Så det var en stor, fin pöl kvar efter han slafsat i sig allt. Vår chef var ganska pryd, och lunchstället var fullt av affärsmän och snorkiga kvinnor i illasittande kostymer.

Alltså.

När han satte sugröret mot tallriken, riktade in det i näsan och snortade upp av full kraft - jag DOG. Har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Alla tittade på oss som vi var sjuka i huvudet, han vrålade för att det gjorde så ont och chefen skämdes så mycket att hon gick därifrån.

Det bästa var att han var tvungen att snorta i sig allt på tallriken för att vinna vadet, och det tog tre-fyra gånger innan han fick upp allt i näsan. Då var han värd ett ciggpaket kan jag tala om. Jag älskar vänner som tar vilken utmaning som helst. Det är så jävla kul. När vi gick tillbaka till kontoret så började det rinna vinäger ur näsan på honom, han höll på att spy och jag dog igen. Sålde ingenting på hela eftermiddagen, men det var det värt. Ah, minnen.

Kyss.


Feedback
Postat av: Elin

Haha va faaan!! Det skulle inte ens jag göra ;) Fan vilken cool kille... Fin du är.

2010-04-27 @ 10:59:15
URL: http://www.elinelin.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0