thankful

Ett par fina saker som hänt idag:

- Läraren och klassen älskade min kampanj. Inte ett negativt ord. "Briljant" är något man väldigt gärna hör som adv-student. Så glad blev jag. Även om jag gillade den innan så vet man aldrig om en kampanj är stark innan man visar den för folk.

- Samma lärare mailade mig nu i efterhand och sa att hon ville visa kampanjen för sin onlineklass, som exempel på hur man ska göra. Hon sa också att hon kommer skicka in den till skolans Spring Show. Igen - lycka. (Vårshowen är ett event där de bästa bidragen från skolan hängs upp, det är branschfolk där som scoutar talanger och så alla lärare från skolan.)

- En annan lärare mailade mig och bad mig ringa honom, han behövde svar på en fråga som gällde vår portfolio. Han sa att mitt namn var det första han tänkte på när han ville ha svar på något viktigt. Eh, TACK. Jag visste väl att jag inte var nån dum blondin (det har jag alltid vetat ifs).

- Yaz, Mindys rumskamrat, meddelade att hon vill ha Lucas från lördag kväll till onsdag eftermiddag. Vilket betyder att jag kommer kunna överraska Farid med lite saker och vi kan göra precis vad fan vi vill. Jag älskar våra vänner.

- Alex berättade för mig att Sverige-resan i juli blir första gången han lämnar USA överhuvudtaget. Det gjorde mig stolt. Och jäklar, vad jag ska planera för att hans vistelse ska bli perfekt.

- Jag har tränat. Duktig!

- Har fått mail från tolv Systembolag runtom stan som vill anställa mig. Ska ringa alla 1:a juni. Det lutar just nu åt Sickla, men vi får se.

- Väderrapporten visade att helgen ska vara lika varm och solig som förra veckan. Underbart.

Puss.

Feedback
Postat av: Eva

Gud jag vill verkligen komma och leva ditt liv just nu. Men jag cyklar till skolan i motvind och snöstorm istället.



Inlägg av den här typen peppar alltid, bra jobbat!

2010-04-22 @ 07:37:19
Postat av: Cim

Åh Eva, det hoppas jag! Du kan göra precis vad du drömmer om. Men inte snöar det i Sverige väl, för fan, det är ju snart maj?!

2010-04-22 @ 09:03:47
Postat av: Eva

Visst snöar det. Det började precis lagom till att jag skulle plantera pensér i mina balkonglådor. Väderhelvete.

2010-04-22 @ 13:20:28
Postat av: Sandra Buurman

Grattis, du förtjänar det!

2010-04-22 @ 17:26:09
URL: http://www.toniteonly.se
Postat av: Cim

Tack Sandra!



Men Eva, det var det vidrigaste. Det kanske är vulkanens fel, haha.

2010-04-22 @ 18:18:29
Postat av: viktor

Fan vad du är duktig, kompis.

2010-04-22 @ 19:47:03
Postat av: Cim

Tack älskling.

2010-04-22 @ 20:28:03

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0