spring time

Hej nissar.

Idag firar man valborg hemma i Sverige. Det gör vi inte här. Vi pluggar, äter eclairs och leker med jycken i solen. Här har ni väderprognosen för de kommande dagarna:

 

Så man kan säga att vi firar in våren här borta också. Nu är klockan 3 på eftermiddagen, jag ska plugga som en jävla galning så jag med lugn och ro kan åka ut till Mindy på söndag för bonfire-kväll igen. Förra gången var en succé, så jag förväntar mig inget mindre nu.

I övrigt klipper jag sönder mina kläder. Nyss var det min älskade långklänning från H&M som fick omvandlas till en kjol istället. Fler användningsområden. Nu måste jag bara sy igen det där nere så att den inte trillar ihop.

PUSS.

 


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0