shallow love

Igår flippade jag ut av glädje när Alex sa att han bokat biljetten till Sverige. Det var det enda jag ville prata om, medan Farid och Alex försökte föra in andra samtalsämnen. Haha. Men jag blev så glad. När jag nyss gick in på DSW (en lågpriskedja för märkesskor, allt är rabatterat) så kände jag samma glädje. Som jag har letat efter den perfekta wedgen med den perfekta beiga färgen, gärna med korksula (dom väger mindre då), och så självklart - bekväma.

Alla rätt. Tvekade inte en sekund. Drygt 500 kronor. Jag kommer ha dom här tills dom faller isär totalt, passar till vartenda sommarplagg jag har i min garderob. Och, så sköna. Som gympaskor. Inte för att vara ytlig, men det här gjorde min dag. Och min vecka. Och min sommar. Tack DSW.





Feedback
Postat av: fancifuls

hej :D

såg att du plugga i usa! vadå för nått?

2010-04-13 @ 15:11:01
URL: http://fancifuls.blogg.se/
Postat av: Cim

Pluggar reklam! Copywriting, art direction och grafisk design.

2010-04-13 @ 19:06:36

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0