selfridge

Elin tipsade för ett tag sen om nån sida som heter Miss Selfridge. Det ringer en klocka, men jag vet inte varför. Hursomhelst har dom en del riktigt fina grejer. Blev förvånad över priset dock, det är typ lika dyrt som Asos. Med andra ord billigt, men jag förväntade mig kanske mer Forever 21-priser när jag såg designen på sidan.

Hursom. Jag vill ha allt. Denimklänningen är så jävla het att jag funderar lite lätt på den. Men jag trivs oftast inte i så tighta kläder. Känner mig instängd. Sätter jag på mig ett par klackar till det känner jag mig som en prostituerad. Jag vet, jag är efterbliven. Men annars kan man lufta sig i Miu Miu-ripoffen, klänningen med svalorna. Eller köra på Fedora. Eller midjehöga shorts med prickar - jätte, jättefina.

 




Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0