quick logo + sexy hiphop

Här var vi igår:


Carrie var grymt snygg i svart klänning och hennes pojkvän var väldigt trevlig. Han ville styra upp nån pargrej, jag garvade, men det ska väl gå att ordna. Carrie är den tjejen som erbjöd mig ett internship. Jag är fortfarande osäker på om jag gjorde rätt i att tacka nej, men jag åker ju liksom hem under sommaren, så det skulle ändå bara vara för några månader. Nästa termin kanske jag tar tag i sökandet efter internship på riktigt.

Rebecca Simonsson på Stureplan.se bad förövrigt om en logga till Marres salong Bangs. Jag strulade runt i Illustrator i en kvart, såhär blev resultatet:

 

 

Med den korta tiden jag spenderade på det tyckte jag det blev helt okej. Hade priserna varit lite bättre hade jag nog ägnat en extra timme, nu kunde man vinna klippning/färgning på salongen.

Gud vilket sämst inlägg. Men skitsamma. Efter Rickhouse igår gick vi till Tunnel Top, ett sjukt sexigt, trångt ställe som bara spelade porrig 90-talshiphop. Svettigt värre, men det var kul. Jag, Farid och Alex. Bättre blir det inte. Vi spelade in en video igår också, men jag var så sjukt dräggig att jag skiter i att lägga upp den. Här får ni tre stillbilder som säger allt, haha:

 

 

Det här kan ni leva på ett tag, va? Massa bilder. Okej.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0