peace and love and icecream

Klart ni vill se fler bilder. Det är väl därför ni är här. Vem fan vill läsa massa tråkig text. Inte ens jag, och jag är copywriter.

Nu kommer min vädjan om att mina älskade vänner ska ta sig ner till San Francisco för att hälsa på oss:

Allt som oftast känns det som man går runt i en evig hyllningsserenad till individualism. Inga hus är identiska. Det här är något man verkligen tänker på att uppskatta när man bor här.

 

Annars kan man alltid få syn på ett par snygga ben:

 

Eller så kan man hitta en liten dinosaurie nånstans:

 

Och min absoluta hjärtesak (samma som med Stockholm och Värmdö) - Havet är alltid runt hörnet.

 

Och runt andra hörnet hittar man kullarna och de söta husen samlade:

 

Och om man mot förmodan tröttnar på hav och arkitektur och kullar så kan man käka glass:

 

Och när man tröttnat även på glassen kan man pussa på söta pojkar:

 

Så - vill nån komma nu? Kom kom, vänner. Jag bjuder på glass.


Feedback
Postat av: Elin

Glass? Bjud på flygbiljetten i stället! ;) yesss för strumpor i skor! och för övrigt, helvete vad det ser ut som en stad jag skulle trivas i.. verkligen. känner det liksom. men när jag åker så långt vill jag liksom inte åka på semester, snarare flytta för ett tag.. :P vi får se efter min examen nästa år. kanske styr kosan västerut.

2010-04-20 @ 07:42:45
URL: http://www.elinelin.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0