oh, you guys

Hahaha, ska precis skicka iväg ett mail till Elin och såg att två av mina andra kära vänner kommenterat här på bloggen.

Jenna - Ja, jag äger EN bh. Den på bilden har jag haft sen jag var 18. Den passar perfekt, den är mjuk som fan, nopprig och jävlig. Farid hatar den, men det skiter jag i. Den sitter som gjuten, och jag ger inte upp den förräns den trillar ihop.

Viktor - Neeeeej, det är inte fult med strumpor i skor. Bara det är små, tunna strumpor. Ska köpa nya i spets imorrn. Då ska jag lägga upp en bild så får du sätta betyg. Men tack för att du tycker jag är snygg :)

Man kan alltid lita på killkompisar att säga sanningen. En tjej försöker ju vara snäll. En kille säger rätt ut om nåt ser förjävligt ut. Men strumpor i skor gillar jag. Punkt.

PUSS.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0