nude nude nude

Är så trött nuförtiden. De senaste veckorna har varit tuffa i skolan, och det blir inte lättare direkt. Nu är det nerförsbacke till finals, bara det att backen är proppad med trehundraåtta hinder vi måste igenom. Helt sjukt att åtta veckor heltidspluggande kan göra en så slutkörd. Tänk er då när man jobbar. Nej, det skiter vi att att tänka på ett tag.

Tiden springer iväg. Har inte hunnit visa er knappt nånting jag gjort. Ska lägga upp detaljer från den kulturella kartan som jag lovade. Men först lite underbara pjäser. Den här fransklänningen från H&M kommer ut i maj, kan mycket väl bli ett köp. Jag håller mig verkligen i skinnet nu, vet att det kommer komma mycket fint om typ tre veckor.




Underbara skor från Asos. Jessica Simpson har en kollektion ute med ett par som liknar de till vänster, provade dom på DSW för ett tag sen. Sjukt snygga, och bekväma. Den här versionen kostar bara typ 550:-, vilket är ganska bra. De andra skorna är från ett av mina favoritmärken Ash, tyvärr ligger dom på typ 2000 spänn. Inte okej.

Skatteåterbäringen förövrigt. Fick bara 4 lax det här året, suger pung. Fick 13 000:- förra. Då betalade jag av alla lån jag hade och överraskade Farid med en skateboard en strålande varm sommardag på Medis. Det här året blir det nog pengar för att överleva sommaren. Så sparar jag allt jag tjänar på Systemet till hösten, som vanligt.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0