no one ever shut it down like you





Jag roar mig med Dancing With The Stars. Kollar ungefär 50 % för dansen och 50 % för de vackra människorna. Pamela Anderson och Nicole Scherzinger är min favoriter. Dom har i princip inga kläder på sig, så har ni ingen kabeltv kan ni ju leta upp det här på nätet istället.

Var uppe till tre inatt och pluggade. Trött nu, men inte så farligt. Har sjukt mycket att göra inför nästa vecka. Nu är det bara tre veckor kvar tills vår final ska in i ett par av kurserna. I art direction ska vi ha en hel portfolio, åtta ads. Det tar inte en kvart, kan jag meddela. Annars tänker jag mest på mitt jetsetliv, fortfarande. San Francisco, New York, Stockholm, Barcelona. Fy fan, vad jag har det bra.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0