ms robyn

Robyn släpper tydligen tre (!) album i år. Fastnade inte helt för nån av låtarna innan den här:

 

Läste sen att hon släpper den här som första singel från första skivan. Smart. Absolut lättast att relatera till av dom jag hört.

Och nu är det så att fröken Robyn spelar i London för 155 spänn den 17:e juni. Jag har inte fast jobb på Systemet innan slutet av juni och skulle därför kunna ta en weekend i London. Under förutsättning att flyget är billigt. Chris har polare där plus att vår bästis Theresa nuförtiden bor där, så att boendet skulle vara gratis är det inget snack om.

Tål definitivt att tänkas på.

Puss.

UPDATE:

Hittade biljett för 150 spänn tur och retur. Om vi skulle åka onsdag 16:e juni och hem fredag 18:e juni. Kul, sticka en dag efter jag kommer hem från Barca. Haha, men Robyn är värd det. Har precis mailat Theresa för att se om hon är kvar i London då.

Puss.


Feedback
Postat av: Jonna

HALLÅ??! Får jag joina eller??! ÄLSKA!!

2010-04-29 @ 10:43:26
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: Cim

HALLÅ klart du får..!! :)

2010-04-29 @ 19:16:00

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0