mango

90 % av mina läsare bor i Stockholm. Det är ganska kul. Det var allt jag hade att säga om den saken.

Klänningen från Mango som både Kling och Columbine bloggat om har släppts på Asos idag:

 

Den är för stel och dyr för mig, men fin trots allt. Colorblocks kommer explodera i höst, så det är väl en bra investering. HAHA. Som att kläder kan vara investeringar. Skitsamma. Ni vet vad jag menar.

Har haft en underbar helg. Farid och fina vänner, goda drinkar, bio, världens bästa sparris på Coco och sol, sol, sol. Idag ska vi lämna in bidrag till Spring Show och gå upp till Castro för att säga upp lägenheten. Lite sorgligt, men mest spännande. Till hösten hoppas vi hitta ett liiiite större ställe, så tjock-Emil och tjock-Jenna kan få plats.

Nu ska jag träna. Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0