love beer

Hej grisar.

Jag bloggar lite för att rymma från min läxa. Den är inte tråkig, men den är 95 % klar, och då börjar jag alltid glida iväg. Dumt, men sån är jag.

Känns mer än skumt att om drygt en månad får jag träffa min familj och mina svenska vänner igen. Ja, det vill säga, om den här vulkanjäveln kan styra upp humöret lite. Förra gången ett utbrott skedde höll det på i två år. Och det var på tiden innan flygplan fanns, så vad fan brydde dom sig om det. Dom smiskade hästen, lastade båten och körde på som vanligt. Medan vi moderna stackare är helt hjälplösa. Läste nånstans nyss att Sverige är det enda landet i Europa som har alla flygfält stängda. Det är bra tycker jag. Säkerhet går före allt. Men likväl. En månad har du på dig, Rejkafjäll, sen kniper du igen.

Har förövrigt med Rejkafjäll i reklamen jag håller på med nu. Visar er imorrn. Annars drömmer jag om kläder, precis som alla andra tjejer. Kan inte ha lagt mer än 2000 spänn den här terminen, ändå känns det som jag shoppat hur mycket som helst. Förmodligen för jag alltid letar, haha. Men kom ihåg! Kläder gör dig inte lycklig. Livet handlar om kärlek. Och öl.

Puss.

Feedback
Postat av: Anonym

mest öl

2010-04-21 @ 12:20:33

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0