just say the word

Och det vackraste jag vet i kärlek handlar om val. Jag kan välja att vara svartsjuk, eller så kan jag välja att lita på dig. Jag kan välja att vara sur, eller så kan jag välja att krypa tätt intill. Jag kan välja att känna ångest, eller så kan jag välja att känna hopp. Jag är aldrig ett offer för vår kärlek, det är något jag valt och något jag fortsätter att välja varje dag. Dig. Jag väljer dig varje dag. Inte för att du är vacker (du är vacker), utan för att du får mig att vilja bli en bättre människa. Med dig växer jag och vi reser oss tillsammans. Och varje dag jag slår upp ögonen och känner din värme, varje dag jag ser in i dina ögon; jag valde dig igår, jag väljer dig idag och jag kommer välja dig imorgon.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0