it's not there

Och är sängen bäddad har han haft någon annan där. Är han borta tio minuter för länge så hånglar han i en gränd. Knappar han på mobilen är det mötesplats och tid för en snabbis. Säger han att han kan gå ut med hunden så är det för att han döljer något. Duschar han så är det för att skölja bort någon annan. På kvällslektionerna lyssnar jag tills tankarna springer och fingrarna börjar darra. Om jag skulle lämna klassen tidigare, vad skulle vänta på mig hemma?

Jag vet att jag är för personlig enligt vissa i den här bloggen. Men det är ett helvete att inte kunna lita på någon. Och det är någonting jag lever med nu, varje dag, varje timme, varje sekund. Tvivel. Älskar han mig? Har han någon annan vid sidan av? Vad gör han när jag inte är med? Vad tänker han på? Det här är vad han gjorde. Han tog sönder något som byggts upp under 18 månaders tid.

Det är vad som gör så ledsen. Att tilliten är borta. Att han inte la något värde i mitt förtroende till honom. Jag som berättat om mina murar, jag som visat alla svaga punkter, han pissade på allt. Nu är det som det är. Vad han än säger kan vara en lögn. Jag insåg att jag inte satt på piedestalen den här gången - han gjorde det. Och när han föll, vem fick ont?

Jag.

Feedback
Postat av: Moa

Jag länkar detta, är det ok? Säg bara till så tar jag bort det..

2010-04-03 @ 02:43:44
URL: http://bodycrash.blogspot.com
Postat av: Cim

Det är okej, Moa.

2010-04-03 @ 02:45:37
Postat av: A

Vad ont det gör när du skriver.

2010-04-03 @ 11:06:48
Postat av: Cim

Det är det onda jag försöker få ut, antar jag.

2010-04-03 @ 17:49:38
Postat av: Anonym

Cim - Go to amazon, buy the book "Ask & its Given". It will make wonders.

2010-04-10 @ 00:45:34
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=xl0ZHCyHj1M&NR=1

2010-04-10 @ 01:25:24
Postat av: Anonym

sorry - this is a better one :) ... http://www.youtube.com/watch?v=rCjsgNWVJQQ&feature=related - forut pratade du sa starkt om dig sjalv, din energi, dina tankar... get back to it. Lovin' yourself.

2010-04-10 @ 01:40:33

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0