home

Nu har jag helt tappat motivationen för skolan. Eller helt är att överdriva, men nu känns det att man behöver semester. Den här känslan infinner sig alltid i slutet av varje termin. Nu vill jag bara åka hem, äta mammas mat, krama Chris och leka med Jenna och Lexi. Men det är tre veckor kvar i skolan. Snaaaaaaark. Jaja. Suck it up.

Jag saknar Farid. Han är i skolan. Det enda jag vill göra med min tid nu är att ligga i en park med honom, eller kyssas i timmar i sängen. Bara vara. Hämtade förövrigt hem Lucas idag, så nu ligger han här, grisen. Jag har verkligen inget intressant att säga, så vet inte varför jag skriver.

Hmm. Japp.

Puss.

Feedback
Postat av: Rebecca

samma här.. men det är bara att försöka hålla ut, sommarlov snart ju :)

2010-04-28 @ 00:55:40
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0