final campaign / gorilla glue

Får jag klappa mig själv på axeln lite här? Jag följde inte intruktionerna (photoshoot), men jag gillar verkligen den här kampanjen. Kommer skicka in den till skolans Spring Show, som har deadline om fem dagar. Vad tycker ni? Och alltid viktigast - vad är budskapet ni får från kampanjen? ÅSIKTER. Ursäkta för kvalitén, som vanligt.

(These are MINE and are not to be used without permission, assface.)



Feedback
Postat av: Elin

Haha, det tog en halv minut för mig att fatta. Men jävlar vad klockrent. Jävlar, jävlar vad perfekt!

2010-04-21 @ 19:47:24
URL: http://www.elinelin.tumblr.com
Postat av: A

agreed!

2010-04-22 @ 01:37:55
Postat av: Cim

Tack! Läraren och klassen älskade det. För första gången fick jag ingen negativ kritik. Så det var en bekräftelse i sig.

2010-04-22 @ 02:48:50
Postat av: Reidar

You, girl, are a fucking star! Great idea, I like that the execution is super simple so the idea can shine through and stand on its own. The Nike logo might not be legally viable though, but that's for the lawyers to handle. And you already knew that, cause you're not stupid. I have a tendency to rant.



Again, brilliant.

2010-04-22 @ 09:36:44
URL: http://coolwhip.wordpress.com
Postat av: Anonym

Loooooooooove it!!!! hahahahhahaa.... AWESOME. Keep on shining!

2010-04-23 @ 15:04:59

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0