endless love

Hej tjejer!

Herregud. Jag förstår inte hur jag missat detta tidigare. Känner ni till sajten endless.com? Dom har billiga skor tydligen. Och inte bara det. Jag hittade en helt otrolig designer som heter Michael Antonio. Fråga mig inte varför hans skor var så kraftigt nedsatta, för det är bland det sexigaste jag sett i mitt liv. Har läst tusen reviews och alla säger att dom lever upp till bilderna. Fits true to size, är bekväma, färgerna stämmer, kvalitén är bra.

Det bästa med endless.com är att dom har gratis shipping. Det näst bästa är att dom har gratis tvådagars-shipping. Mina skor skickas imorrn och knackar på min dörr torsdag morgon. Jag fick räkna på min budget lite, men visste att jag hade råd (även om det här förmodligen var mitt sista köp den här terminen).

Det bästa är att bägge köpen är saker jag spanat efter länge - den perfekta svarta skon (har inga svarta högklackade, efter mina älsklingar från Zara föll sönder gav jag upp på svart ett tag) och den perfekta knähöga stöveln.

De svarta till haremsbyxorna kommer bli perfekt. Stövlarna till min blommiga klänning från UO.. Farid kommer skratta åt mig, men helvete, det här var för bra för att vara sant. Jag köpte det näst sista paret av de svarta och det tredje sista paret av stövlarna. Stövlarna var helt slutsålda i alla färger förutom min storlek i brunt.

Titta!








De svarta var nedsatta från 71$ till 54$. Stövlarna var nedsatta från 70$ till sinnessjuka 37$. Totala kostnaden för bägge paren - 650 spänn.

Killar, tänk på er favoritsport. Tänk på ert favoritlag/favoritperson. Tänk att ni får tag på absurt billiga biljetter till den största matchen någonsin. Ni är lediga från jobbet, ölen står kyld och en het tjej väntar i en varm säng när ni kommer hem. Er favorit vann matchen och krossade motståndet. Tjejen tycker att förspel är "äh, ganska överskattat". Nästa morgon glider hon ut obemärkt och du kan ostört skita, rapa och äta upp pizzan du hade i kylen.

Det här är vår motsvarighet.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0