21 amendment

Som vanigt har jag som minst tid att skriva när de roligaste grejerna händer.

Igår efter klassen mötte Farid och Mindy upp mig utanför skolan. Vi gick en kort promenad till 21 Amendment, ett grymt mysigt ställe. Vi drack vattenmelon-öl och skrattade i timmar, som vanligt. När Farid gick på toa tog det två sekunder innan två killar började ragga på oss, en hawaian och en amerikan. Haha, hade en kille som raggade på mig i förrgår också, så nu fick Farid för en gångs skull känna på lite svartsjuka. Fråga förövrigt - varför blir man alltid raggad på när man är osminkad i tshirt och jeans? Alltså, det slår aldrig fel.

21 Amendment







Skitsamma, vi hade kul i alla fall. Jag behövde en öl efter min kvällslektion igår. Det här händer varje termin och jag blir lika förbannad varje gång. Nån i klassen skiter i att göra läxan, kommer på nån svindålig ursäkt och sen ser jag mina pengar rinna iväg medan läraren och eleven diskuterar. Igår var ursäkten "jag får så mycket mail, hittade inte det som du skickat med läxan". Då vände jag mig om, upplyste henne om att det finns en search bar och att hon kanske skulle fokusera mer tid på att göra läxan istället för att snacka så jävla mycket skit. Carrie började garva. Tror inte vi har så mycket kompisar kvar i den klassen nu, men FÖR HELVETE. Jag är ledsen, men jag blir fruktansvärt irriterad på folk som inte gör sitt jobb. Hoppa av skolan hellre än att slösa min tid, jävla slacker.

Okej. Nu kan jag andas igen i alla fall. Vi har planer för hela helgen, återkommer med info.

Puss.

Feedback
Postat av: J.

Du är så fin och bra Cim. Jag saknar dig så in i helvete och längtar tills i sommar då jag ska tvinga dig och syrran att komma ut till mig på Sandhamn. hoppas att du mår bra.

2010-04-10 @ 05:26:25

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0