when i was dark and mysterious

Nu har jag spenderat fyrtiofem minuter med att leta efter minneskortsläsaren, som jag vet att jag hade sist, vilket betyder att det är jag som slarvat bort den, vilket betyder att jag inte kan skälla på Farid för att må bättre.

Sämst.

Så nu kan jag inte lägga in någon av de bilderna jag tagit idag. Istället får ni roa er med gamla bilder på mig från min period som mörkhårig. Jag tyckte väldigt mycket om nyansen och jag tyckte om att mina blå ögon blev mer framträdande, men vilket helvete det var att återgå till blond. Det påminner jag mig själv om varje gång jag får lust att färga det mörkt. Vilket jag har typ nu. Samtidigt så lever man ju bara en gång, så vad är lite håravfall mot några månader av hej-främlings-hångel med Fa..

Jag slutar nu. Okej. Men ändå. Mörkt hår är snyggt. Förnyelse är kul. Säger hon och lägger upp två år gamla bilder. Det drar åt det röda hållet för att jag har röda toner i mitt hår. Och ja, jag är blek, det var vinter, okej?


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0